هوشمند تک

اخبار دنیای تکنولوژی

هوشمند تک

اخبار دنیای تکنولوژی

با Windows File Recovery فایل‌ها پاک شده را بازگردانید


با Windows File Recovery فایل‌ها پاک شده را بازگردانید

 

با نرم افزار Windows File Recovery رایگان فایل‌ها پاک شده را بازگردانید : مایکروسافت از نرم افزار Windows File Recovery برای بازیابی ویندوز رایگان انواع فایل‌های پاک شده کاربران در ویندوز ۱۰ رونمایی کرد.


مایکروسافت از نرم افزار Windows File Recovery که برای بازیابی اسناد اتفاقی پاک شده طراحی شده، رونمایی کرد. ویندوز فایل ریکاوری یک برنامه از نوع خط فرمان است که طیف گسترده‌ای از فایل‌ها و اسناد شما که در هارد درایو، USB درایو و یا کارت‌های میکرو اس دی دوربین‌ها حذف شده‌اند را بازگردانی می‌کند. گرچه بازیابی فایل ها در فضای ابری یا شبکه اشتراکی انجام نخواهد شد.با hoshmandtech.ir همراه باشید.


نرم افزار Windows File Recovery

 

کاملا مانند  هر ابزار بازیابی فایل دیگری، شما فقط می‌توانید فایل‌هایی را بازیابی کنید که در همین روزا پاک شده‌اند و فایل‌های جدید هنوز جایگزین آن‌ها نشده باشند. شما می‌توانید از ابزار جدید مایکروسافت برای بازیابی فایل‌های صوتی MP3، ویدیویی MP4، اسناد PDF، تصاویر JPEG و اسناد رایج Word، Excel و PowerPoint استفاده کنید

.

با نرم افزار Windows File Recovery رایگان فایل‌ها پاک شده را بازگردانید

 

ابزار Windows File Recovery به صورت پیش فرض برای فایل‌های سیستمی NTFS طراحی شده .  می‌تواند فایل ها را از یک دیسک آسیب دیده یا فرمت شده ریکاوری کند.


ویندوز فایل ریکاوری یک ابزار سودمند برای هرکسی است که به صورت اتفاقی یک سند مهم خود را پاک کرده است یا یک درایو را به صورت اشتباهی پاک کرده است. مایکروسافت در حال حاضر قابلیت Previous Versions را در ویندوز ۱۰ ارائه کرده است که می‌تواند اسناد را نیز بازیابی کند، اما برای فعال کردن آن باید قابلیت File History که به صورت پیشفرض غیر فعال است را نیز فعال کنید.


برای کاربرد از این نرم افزار باید ویندوز ۱۰ شما به نسخه‌ی ۱۹۰۴۱.۰ یا بالاتر مجهز باشد و از معماری x86، x64 و ARM64 استفاده کند. مایکروسافت همچنین آموزش استفاده از ویندوز فایل ریکاوری را نیز در سایت خود منتشر کرده است که می‌تواند منبع خوبی برای اطلاع پیدا کردن از دستورات این ابزار خط فرمان باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد